Está en: Inicio > AYUNTAMIENTO > Noticias > Los campaneiros re...
Fri Feb 24 00:00:00 CET 2017 Fri Feb 24 00:00:00 CET 2017 Fri Feb 24 00:00:00 CET 2017

Los campaneiros repiten viaxe a Llión y Bregancia

La Cuesta participa na concentración de mazcaradas d’enviernu de Bregancia y el martes no entroidu de la capital llionesa

L’empeñu de l’Asociacion Cultural Trimuella por recuperar la tradición de los Campaneiros y sirvire, amás, d’estímulu pa rescatar del olvidu las outras mázcaras de la comarca de Cabreira está recoyendo frutos. Los Campaneiros foron convidaos a participar no “Carnaval dos Caretos”, en Bregancia, esta fin de semana. Esta iniciativa pretende convertise en referente pa la divulgación de la mázcara tradicional.

El próximu sábadu, día 25 de febreiru, prencipia esti alcuentru, el desfile cunta con un total de 170 participantes, 60 d’España y 110 de Portugal y de 360 escolines de las escuelas del ayuntamientu de Bregancia.

La provincia de Llión va estar representada por dalgunas de las mazcaradas más representativas: Los Jurrus de Alija del Infantado y los Campaneiros de La Cuesta. El desfile prencipiará a las 16,00, hora portuguesa, dende la Plaza Cavaleiro de Ferreira recorriendo las caleyas de la zona histórica de Braganza. A la fin del desfile va realizase’l ritual de la “Quema del Diablu”.

Martes d’entroidu, en Llión

Los Campaneiros viaxan a la capital llionesa onde desfilarán pola tardiquina desde’l parque de Bombeiros hasta la praza mayor.

Polas caleyas más céntricas, el día 28 por la tardiquina, los Campaneiros volverán a enseñanos dalgunas de las tradiciones que los puebros foron recuperando, evitando la sua perdida y olvidu, pa deixar contemprar antiguos ritos, la mayoría d’orixen ástur, de fecundidá, del enfrentamientu del bien cuntra’l mal ou la lluita por antiguos territorios.

El simbolismu que traen los personaxes y las representaciones del entroidu llionés enarbolan rituales amestaos a la tierra y a la fertilidá de la muyier ou la dualidá del bien y el mal, con orixen paganu y pícaru.

El tamboril y la frauta, acompañaos pol soníu de los esquilones que mueitos de los personaxes llevan colgaos pa asustare, al compás del soníu de los palos que llevan los Campaneiros, chegaran hasta la praza Mayor, onde los distintos grupos del entroidu lliones van dir desfilando y faciendo la sua representación.


Galería de Imágenes

Los campaneiros repiten viaxe a Llión y Bregancia
Sede Electrónica Atencion ciudadanos Tablón de Anuncios Portal Transparencia

ACTIVIDADES Y EVENTOS

TELÉFONOS DE INTERÉS

  • Ayuntamiento d...: 987670285
  • C.E.A.S. Asist...: 987670285
  • Centro de Salud: 987670233
  • Colegio Público: 987670255
  • Farmacia: 987670289
Más teléfonos
Rutas y senderos por el municipio de Truchas museo del encaje
Financiación